ul. Sukiennicza 6/2 
87-100 Toruń
tel./fax 56 655 50 22 
e-mail: biuro@tlok.pl

OSZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA dot szkolenia OBSŁUGA KLIENTA W TRUDNYCH SYTUACJACH z dnia 26.02.2019

Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych „Tłok” z siedzibą w Toruniu, zwane dalej Szacującym, zaprasza do składania wyceny w postępowaniu usług organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników w projekcie „OWES TŁOK” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia poprzedzone jest oszacowaniem wartości zamówienia aktualnych cen na rynku zamawianych usług. Przedmiotowe zapytanie nie stanowi podstawy do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia, jest natomiast źródłem informacji nt. aktualnych cen rynku.

 

  1. Data ogłoszenia: 26.02.2019 r.
  2. Szacujący: 

Nazwa: Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych „Tłok”

NIP: 956 21 46 357, REGON 340028363

Osoba uprawniona do kontaktu z Oferentami i udzielania wyjaśnień: Ewa Kwiesielewicz-Szyszka

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Usługi szkolenia zawodowego (kod 80530000-8)

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór podmiotów organizujących i przeprowadzających szkolenia "Obsługa klienta w trudnych sytuacjach dla początkujących dla 1 os. z Nowego z kujawsko-pomorskiego. Uczestnik może dołączyć do kursu otwartego prowadzonego przez Szacującego.
  2. Szkolenie wg programu 16h:
  1. Style interpersonalne Klientów
  • Cechy charakterystyczne poszczególnych stylów komunikacji
  • Diagnoza stylu interpersonalnego Klienta
  • Dostosowanie komunikatów do osobowości Klienta
  • Czego należy unikać w kontaktach z poszczególnymi osobowościami Klientów

 

  1. Jak rozpocząć rozwój umiejętności asertywnych
  • Sytuacje, w których warto być asertywnym

 

  1. Budowanie asertywnej samoświadomości w kontakcie z Klientem
  • Asertywny kontra nieasertywny monolog wewnętrzny
  • Przejmowanie kontroli nad monolog wewnętrznym
  • Bariery utrudniające odmowę

 

 

 

  1. Bariery asertywności
  • Środowisko biznesowe
  • Bariery społeczne
  • Mity i przekonania ograniczające

 

  1. Rodzaje zachowań Klientów
  • Bierne
  • Uległe
  • Manipulacyjne
  • Asertywne

 

  1. Trening w miejscu pracy (Training On the Job)
  • Ćwiczenie nabytych umiejętności w miejscu pracy
  • Informacja zwrotna od trenera
  • Wyznaczenie mocnych stron uczestników szkolenia oraz obszarów do dalszego rozwoju

 

 

Dzień 2 (8 godzin)

 

  1. Techniki asertywności
  • Procedura czterech kroków
  • Zasłona dymna
  • Zdarta płyta

 

  1. Asertywny język werbalny i niewerbalny w kontakcie z Klientem
  • Zasady budowania komunikatów werbalnych – komunikaty JA, TY, MY
  • Świadomość i wykorzystanie mowy ciała

 

  1. Określanie i obrona swoich granic w sytuacjach trudnych w obsłudze Klienta
  • Komunikowanie swoich odczuć Klientom i współpracownikom
  • wyrażanie swojego zdania
  • wymiana poglądów
  • przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnych

 

  1. Trening w miejscu pracy (Training On the Job)
  • Ćwiczenie nabytych umiejętności w miejscu pracy
  • Informacja zwrotna od trenera
  • Wyznaczenie mocnych stron uczestników szkolenia oraz obszarów do dalszego rozwoju

 

  1. Zakończenie i podsumowanie szkolenia
  • Wyznaczenie indywidualnych obszarów do dalszej pracy indywidualnej oraz w zespole

 

Termin składania do 06.03.2019 r. podając cenę w treści maila zapytania.owes@tlok.pl

 

 

 

PYTANIE DO DORADCY

KALENDARIUM

maj 2019
powtśrczptsond
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

NEWSLETTER

 

PROJEKTY