tel. 500 127 355
e-mail: biuro@tlok.pl

Zapytanie ofertowe nr 6/2019/OWES z dnia 11.03.2019 r.

Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych „Tłok” z siedzibą w Toruniu, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert w postępowaniu na usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia „Obsługa klienta w trudnych sytuacjach w projekcie „OWES TŁOK” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych TŁOK

z siedzibą Pl. św. Katarzyny 9 87-100 Toruń

adres do korespondencji: ul. Sukiennicza 6/2 87-100 Toruń

Tel: 56 655 50 22, 500 127 355

e-mail: zapytania.owes@tlok.pl

 

  1. Data ogłoszenia: 11.03.2019

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiot zamówienia: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia „Obsługa klienta w trudnych sytuacjach dla 1 os. w ramach projektu „OWES TŁOK” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś 9 Priorytetowa Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.4. Wzmocnienie sektora ekonomii społecznej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach umowy nr UM_EF.433.1.034.2016.

 

Kod CPV: 80530000-8- Usługi szkolenia zawodowego.

Szczegóły zamówienia: Świadczenie usługi szkolenia „Obsługa klienta w trudnych sytuacjach dla 1 os. z Nowego (pow. świecki). Zamawiający oczekuje, że poniżej wymieniony zakres szkolenia będzie zrealizowany przez Wykonawcę w wymiarze od min. 16 godzin ogółem. (szkolenie może być kilkudniowe).

Termin składania ofert do 20 marca 2019 r.

Wybrany Wykonawca: VR Traning Sp. z o.o. Roman Iwasieczko

 

 

pdfZap_6_2019_OWES.pdf
fileformularz_ofertowy_6_2019_OWES.docx
docZal._3_wykaz_uslug.doc
pdfWzor_umowy_od_08.08.2016.pdf
pdfprotokol_nr_6_2019_OWES.pdf

PYTANIE DO DORADCY

KALENDARIUM

kwiecień 2024
powtśrczptsond
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

NEWSLETTER

 

PROJEKTY